اعتراف

تنها فرشته زمینی

تا نهان سازم از تو بار دگر

راز این خاطر پریشان را

می کشم بر نگاه راز آلود

نرم و سنگین حجاب مژگان را

دل گرفتار خواهشی جانسوز

از خدا راه چاره میجویم...

پارساوار در برابر تو

سخن از زهد و توبه میگویم

آه...هرگز گمان مبر که دلم

بازبانم رفیق و همراه است

هرچه گفتم دروغ بود،دروغ

کی تورا گفتم انچه دلخواهست

تو برایم ترانه میخوانی

سخنت جذبه ای نهان دارد

گوئیا خوابم و ترانه تو

از جهانی دگر نشان دارد

شاید این را شنیده ای که زنان

در دل "اری" و "نه" به لب دارند

ضعف خودرا عیان نمیسازند

رازدار و خموش و مکارند

آه من هم زنم،زنی که دلش

در هوای تو میزند پر و بال

دوستت دارم ای خیال لطیف

دوستت دارم ای امید محال...

 




برچسب‌ها: <-TagName->
نوشته شده در برچسب:,ساعت 11:4 AM توسط فرشته|

آخرين مطالب
» در فراسوهای مرزهای تنت تورا دوست میدارم
» یک ساعت مانده به قیامت
» اینجا هوا سرد است
» خبربد!
» بی بهانه باور کن
» باور من ...
» مهربانم...
Design By : MohammadDesign.IR